Hogy az olasz fagyinak hetedhét országra szóló hìre van, azt eddig is tudtuk. A Grom azonban kicsit más, nagyon más. Egy igazi olasz gasztro-sikersztori.
2003-ban nyìlik az első Grom fagyizó Torinóban, a siker pedig azonnali, 15-20 méteres sorok és elégedett mosoly mindenki arcán: új korszakba léptünk. New York Times, New York Sun, NBC mind az egekbe emelik a Grom fagyit, Slow Food nagydìj, Master of Food elismerés és folytathatnánk..
A siker titka természetesen a mindig kiemelkedően magas minőség valamint a tanìtani való marketingstratégia kombinációjában rejlik. A kiváló ìzlésről árulkodó grafikai megjelenìtésen felül a Grom nagy hangsúlyt fektetett az üzletek elhelyezkedésére, kizárólag az egyes városok legforgalmasabb helyein nyitott (Velencében a Szent Márk tér mellett, tengerparti sétányokon, Rómában a Piazza Navona-n, New Yorkban a Broadway-en (nyitás 2007-ben) valamint A washington Square Park-nál. 2008-ban nyit a párizsi Grom (a Le Monde is ìrt róla), nem sokkal később pedig Tokióban is nyitnak. Ugyanebben az évben 8 hektárnyi területet vásárolna Costigliole d'Asti-ban, innen érkezik az őszibarack, füge, körte, sárgabarack, eper, sárgadinnye... Mindig szezonális és mindig csak a gyümölcs legjava.
A fagyi nem tartalmaz semmiféle adalékanyagot, ezért kiszolgáláskor a fagyis "néniknek" kicsit nehéz a dolguk, minden gombóc adagolásakor át kell keverniük a fagyit, hogy az tökéletes állagban érkezzen a tölcsérekbe.
A Grom környezettudatos cég is és a műanyag helyett egy 100%-ban lebomló és komposztálható anyagot használ, a papìr és karton pedig az FSC által hitelesìtett.
Minden hónapban aktuális ajánlatok szezonális gyümölcsökből, sehol máshol nem található különlegességek (sós-édes karamella, fahéjas pekándió..). A fagylalton kìvük nyáron jégkása, hideg időben forró csokit is kìnál a Grom.